День Победы
Тэма дня: Дзень Перамогі
Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб гістарычных ваенных падзеях, прысвечаных Дню 9 мая, аб значнасці і велічы свята Дзень Перамогі, традыцыях святкавання.
Змест работы |
Адказныя |
|
Работа з выхаванцамі |
||
раніца |
1. Праслухоўванне Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь перад пачаткам заняткаў. 2. Літаратурная выстава кніг ваеннай тэматыкі “Гартаючы кнігі пра вайну”. |
Выхавальнікі ДА
|
I палова дня |
1. Гутарка “Што мы ведаем пра вайну”. 2. Занятак па адукацыйнай галіне “Дзіця і грамадства” на тэму “Дзень Перамогі”. 3. Свята “9 мая – Дзень Вялікай Перамогі”. |
Выхавальнікі ДА
|
I прагулка |
1. Пешая прагулка да помніка загінуўшым землякам у аг. Войкава. Ускладанне кветак. 2. Рухомая гульня “Самалёты”. 3. Гульня “Снайперы”. |
Выхавальнікі ДА
|
II палова дня |
1. Міні-выстава ў групе “Ваенная тэхніка” (макеты, цацкі). 2. Размалёўванне “Святочная паштоўка да Дня Перамогі”. 3. Дыдактычная гульня “Сімвалы Перамогі”. 4. Графічнае практыкаванне “Складзі з палачак” (сцяжок, самалёт, танк) па ўзоры. |
Выхавальнікі ДА
|
II прагулка |
1. Рухомая гульня “Сакрэтнае данясенне”. 2. Завучванне верша “Майскае свята” Т. Белазёрава. |
Выхавальнікі ДА
|
Вечар |
1. Гульня “Хто самы ўважлівы” |
Выхавальнікі ДА |
Работа з педагагічнымі работнікамі |
||
Мадэляванне тэматычнага дня “Дзень Перамогі”. Кансультацыя па афармленні інфармацыйнага кутка для законных прадстаўнікоў “Гэтых дзён не змоўкне слава”. |
Міцэвіч І.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
Работа з законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў |
||
Сумеснае з выхаванцамі ўскладанне кветак да помніка землякам у аг.Войкава; стварэнне макетаў, прысвечаных Дню Перамогі. Рэкамендацыі: паглядзець з дзецьмі святочны салют; наведаць УА “Уздзенскі краязнаўчы музей” |
Выхавальнікі ДА, законныя прадстаўнікі |
План правядзення тэматычнага тыдня “Дзень Перамогі”
ва ўстанове дашкольнай адукацыі
Мэта: фарміраванне ў выхаванцаў усвядомленага стаўлення да дзяржаўнага свята Дзень Перамогі як выніку гераічнага подзвігу народа ў Вялікай Айчыннай вайне, выхаванне патрыятычных пачуццяў.
Задачы: фарміраваць уяўленні пра падзеі Вялікай Айчыннай вайны, пра Дзень Перамогі і значнасць гэтай падзеі для беларускага народа, пра подзвіг абаронцаў нашай Радзімы ў гады Вялікай Айчыннай вайны, іх мужнасць і гераізм; выклікаць цікавасць і павагу да гістарычнага мінулага беларускага народа; развіваць эмацыйнае ўспрыманне твораў мастацкай літаратуры, музыкі на ваенную тэматыку,
узбагачаць слоўнікавы запас; выхоўваць маральныя якасці, пачуццё патрыятызму, гонару за сваю Радзіму.
Змест работы |
Дата |
Адказныя |
Работа з выхаванцамі |
||
Пешая прагулка да помніка загінуўшым землякам у аг.Войкава. Ускладанне кветак |
08.05.2023 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць: 1. “Дзіця і грамадства” Тэма: “Рэспубліка Беларусь – міралюбівая краіна”, “Гэты дзень Перамогі”. 2. “Мастацкая літаратура” Тэма: Я. Маўр “Бярозавы конь”, “Шчасце” (чытанне, абмеркаванне). 3. “Выяўленчае мастацтва” маляванне “Святочны салют” |
02.05.-08.05.2023 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |
Нерэгламентаваная дзейнасць: зносіны: - гутарка-дыялог “Дзеці вайны”, “Нашы героі- землякі”, “Якім павінен быць сапраўдны ваенны”; - этычная гутарка “Сябруюць людзі ўсёй зямлі”, “9 Мая”, “Аб добрых учынках”; - абмеркаванне зместу тэматычных ілюстрацый; гульнявая: -дыдактычная гульня “Выправі памылку”; - гульня-эстафета “Будучыя абаронцы”; - гульня-віктарына “Маленькія следапыты”; - настольна-пячатная гульня “Збяры пазл”; - моўная гульня “Пажаданні ветэранам” мастацкая: - лепка з пластыліну “Вечны агонь”; - канструяванне з паперы “Вестачка з фронту”; -разгляд альбома “Дзецям аб вайне”, “Горад-герой Мінск”, “Абаронцы Брэсцкай крэпасці”, “Ваенная тэхніка”, “Ваенныя прафесіі”, “Дзяржаўны музей гісторыі Вялікай Айчыннай вайны”; -чытанне твораў мастацкай літаратуры на ваенную тэматыку: М.Пазнякоў “На плошчы Перамогі”, В.Вітка “Дзе хаваецца вайна”, Л.Касіль “Галоўнае войска” (з кнігі “Твае абаронцы”), А.Міцяеў “Дзядуляў ордэн”; -праслухванне музычных твораў ваенных гадоў: “Кацюша” (сл. М.Ісакоўскага, муз. М.Блантэра), «Синий платочек» (сл. Я.Галіцкага, М.Максімава, муз. Е.Пецярбурскага), “Цёмная ноч” (сл. В.Агатава, муз. М.Багаслоўскага), “День Перамогі» (сл. В.Харытонава, муз Д.Тухманава) |
02.05.-08.05.2023 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |
Работа з педагогамі |
||
Афармленне выставы матэрыялаў “Дзень Перамогі” ў дапамогу педагогам |
Красавік |
Міцэвіч І.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
Падборка ілюстратыўнага матэрыялу аб Вялікай Айчыннай вайне, твораў мастацкай літаратуры, музыкі на ваенную тэматыку |
Красавік |
Міцэвіч І.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, выхавальнікі ДА |
Работа з законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў |
||
Кансультацыя “Патрятычнае выхаванне дзяцей на сучасным этапе” |
05.05.2023 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |
Рэкамендацыі “Што можна пачытаць дзецям аб вайне” |
04.05.2020 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |
Сумеснае з выхаванцамі стварэнне макетаў, прысвечаных Дню Перамогі. Сумеснае з выхаванцамі ўскладанне кветак да помніка землякам у аг.Войкава. |
02.05 – 04.05.2023 08.05.2020 |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі |